• 21-10-2014, 00:02:52
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar,

    Bir çok arkadaşın 16 Ekim'de manuel işleme girdi diye mesaj alması üzerine fakat manuel işlemde bu mesajı göremediler. Benim kesin cevabım ve düşüncem şu oldu. Google manuel spam bildirimi göndermişse eğer ve manuel işleme düşmese bile en geç 1 hafta içerisinde düşmektedir. Düşündüğüm üzre 4 günlük bir süreçten sonra Google manuel işlemler kısımına cezaları gönderdi bu sayede bildirimler açıldı.

    1. Doğal olmayan sitenize bağlantılar - Kısmi

    Sitenizin bir kısmına uygulanan cezaları arasında yer alıyor ve çözümü site geneline göre basit backlink analiz ve reddetme hizmeti almanızı tavsiye ederim.

    2. Doğal olmayan sitenize bağlantılar - Genel

    Sitenizin tamamına uygulanan backlink cezasıdır. Bu işlem googleden aldığınız cevaplar ile kısmi cezaya göre sizi biraz daha yoracaktır. Bu gibi sorunlarda da backlink reddetme hizmetim mevcuttur.

    Manuel spam eğer sizinde kapınızı çalıdıysa yeni bir sayfa açın ilk sayfada en üst köşeye bir daha paket çalışma yaptırmayacam yazın. Her türlü sorunuzu yorum olarak bildiriniz.
  • 21-10-2014, 00:06:24
    #2
    Tanımlama için teşekkür ederim.
    TayfunYel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir daha paket çalışma yaptırmayacam yazın.
  • 21-10-2014, 00:09:09
    #3
    cagatay_55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tanımlama için teşekkür ederim.

    Rica ederim.
  • 21-10-2014, 00:41:40
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ya bırakın bunları arkadaşlar...
    wm tools'a eklemeyin olsun bitsin.
    doğal olmayanın kralını basıyorum, wmtools'ada eklemiyorum, ne gelen ne giden var.

    en kötüsüne bile -50 sıra ceza kesmiş.
    madem cezaya girdiniz, ne yaptıysanız basın bir okadar daha, cezadan çıktığınızda bak nasıl kuvvetleniyorsunuz...

    şimdi konuşturcaklar beni gece gece yaaa

    .
  • 21-10-2014, 00:58:35
    #5
    Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya bırakın bunları arkadaşlar...
    wm tools'a eklemeyin olsun bitsin.
    doğal olmayanın kralını basıyorum, wmtools'ada eklemiyorum, ne gelen ne giden var.

    en kötüsüne bile -50 sıra ceza kesmiş.
    madem cezaya girdiniz, ne yaptıysanız basın bir okadar daha, cezadan çıktığınızda bak nasıl kuvvetleniyorsunuz...

    şimdi konuşturcaklar beni gece gece yaaa

    .
    Google'de bir yere gelmek istiyorsan istesende istemesenden Google'nin aracını kullanmak zorundasın. Boş kabadayılar gibi meydan okumayı bıraktırıp itaat ettirir Google amca sen rahat ol
  • 21-10-2014, 01:04:06
    #6
    TayfunYel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google'de bir yere gelmek istiyorsan istesende istemesenden Google'nin aracını kullanmak zorundasın. Boş kabadayılar gibi meydan okumayı bıraktırıp itaat ettirir Google amca sen rahat ol
    ben çok rahatım ALLAHıma şükür. Ama isterseniz siz bir de benim dediğimi yapın, sonra ne demek istediğimi çok daha net kavrarsınız hocam.

    sevgiler
    .
  • 21-10-2014, 01:28:47
    #7
    Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya bırakın bunları arkadaşlar...
    wm tools'a eklemeyin olsun bitsin.
    doğal olmayanın kralını basıyorum, wmtools'ada eklemiyorum, ne gelen ne giden var.

    en kötüsüne bile -50 sıra ceza kesmiş.
    madem cezaya girdiniz, ne yaptıysanız basın bir okadar daha, cezadan çıktığınızda bak nasıl kuvvetleniyorsunuz...

    şimdi konuşturcaklar beni gece gece yaaa

    .
    Yazınıza su sekilde katılabiliyorum. Beklemeye zamanı olan kişiler sitesini arkadaşın dedigi gibi yapabilir. Eklediğiniz cürük linkleri silip bir o kadar daha kaliteli link bastıktan sonra belli süre sonra cezadan cıktıgında sizin dediginiz gibi site tavan yapacaktır. Daha once yaşamış biri olarak söylüyorum
  • 21-10-2014, 12:11:56
    #8
    TayfunYel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Bir çok arkadaşın 16 Ekim'de manuel işleme girdi diye mesaj alması üzerine fakat manuel işlemde bu mesajı göremediler. Benim kesin cevabım ve düşüncem şu oldu. Google manuel spam bildirimi göndermişse eğer ve manuel işleme düşmese bile en geç 1 hafta içerisinde düşmektedir. Düşündüğüm üzre 4 günlük bir süreçten sonra Google manuel işlemler kısımına cezaları gönderdi bu sayede bildirimler açıldı.

    1. Doğal olmayan sitenize bağlantılar - Kısmi

    Sitenizin bir kısmına uygulanan cezaları arasında yer alıyor ve çözümü site geneline göre basit backlink analiz ve reddetme hizmeti almanızı tavsiye ederim.

    2. Doğal olmayan sitenize bağlantılar - Genel

    Sitenizin tamamına uygulanan backlink cezasıdır. Bu işlem googleden aldığınız cevaplar ile kısmi cezaya göre sizi biraz daha yoracaktır. Bu gibi sorunlarda da backlink reddetme hizmetim mevcuttur.

    Manuel spam eğer sizinde kapınızı çalıdıysa yeni bir sayfa açın ilk sayfada en üst köşeye bir daha paket çalışma yaptırmayacam yazın. Her türlü sorunuzu yorum olarak bildiriniz.
    Kismi eslesmelerde spamdan ciktiktan sonra site eski haline gelirmi
  • 21-10-2014, 12:23:14
    #9
    Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya bırakın bunları arkadaşlar...
    wm tools'a eklemeyin olsun bitsin.
    doğal olmayanın kralını basıyorum, wmtools'ada eklemiyorum, ne gelen ne giden var.

    en kötüsüne bile -50 sıra ceza kesmiş.
    madem cezaya girdiniz, ne yaptıysanız basın bir okadar daha, cezadan çıktığınızda bak nasıl kuvvetleniyorsunuz...

    şimdi konuşturcaklar beni gece gece yaaa

    .
    Kesinlikle katılıyorum.

    TayfunYel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google'de bir yere gelmek istiyorsan istesende istemesenden Google'nin aracını kullanmak zorundasın. Boş kabadayılar gibi meydan okumayı bıraktırıp itaat ettirir Google amca sen rahat ol
    Sizin gibiler kendilerine böyle zorunluluklar koyduğu sürece Google rahat nefes alacaktır.
    wmtools ile google arasındaki herşey deşifre oldu.ben yandex kullanıyorum içim rahat Sen itaat etmeye devam o zaman.