Ya bırakın bunları arkadaşlar...
wm tools'a eklemeyin olsun bitsin.
doğal olmayanın kralını basıyorum, wmtools'ada eklemiyorum, ne gelen ne giden var.
en kötüsüne bile
-50 sıra ceza kesmiş.
madem cezaya girdiniz, ne yaptıysanız basın bir okadar daha, cezadan çıktığınızda bak nasıl kuvvetleniyorsunuz...
şimdi konuşturcaklar beni gece gece yaaa
.
Google'de bir yere gelmek istiyorsan istesende istemesenden Google'nin aracını kullanmak zorundasın. Boş kabadayılar gibi meydan okumayı bıraktırıp itaat ettirir Google amca sen rahat ol