Ya bırakın bunları arkadaşlar...
wm tools'a eklemeyin olsun bitsin.
doğal olmayanın kralını basıyorum, wmtools'ada eklemiyorum, ne gelen ne giden var.
en kötüsüne bile
-50 sıra ceza kesmiş.
madem cezaya girdiniz, ne yaptıysanız basın bir okadar daha, cezadan çıktığınızda bak nasıl kuvvetleniyorsunuz...
şimdi konuşturcaklar beni gece gece yaaa
.
Yazınıza su sekilde katılabiliyorum. Beklemeye zamanı olan kişiler sitesini arkadaşın dedigi gibi yapabilir. Eklediğiniz cürük linkleri silip bir o kadar daha kaliteli link bastıktan sonra belli süre sonra cezadan cıktıgında sizin dediginiz gibi site tavan yapacaktır. Daha once yaşamış biri olarak söylüyorum