Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya bırakın bunları arkadaşlar...
wm tools'a eklemeyin olsun bitsin.
doğal olmayanın kralını basıyorum, wmtools'ada eklemiyorum, ne gelen ne giden var.

en kötüsüne bile -50 sıra ceza kesmiş.
madem cezaya girdiniz, ne yaptıysanız basın bir okadar daha, cezadan çıktığınızda bak nasıl kuvvetleniyorsunuz...

şimdi konuşturcaklar beni gece gece yaaa

.
Kesinlikle katılıyorum.

TayfunYel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Google'de bir yere gelmek istiyorsan istesende istemesenden Google'nin aracını kullanmak zorundasın. Boş kabadayılar gibi meydan okumayı bıraktırıp itaat ettirir Google amca sen rahat ol
Sizin gibiler kendilerine böyle zorunluluklar koyduğu sürece Google rahat nefes alacaktır.
wmtools ile google arasındaki herşey deşifre oldu.ben yandex kullanıyorum içim rahat Sen itaat etmeye devam o zaman.