• 22-07-2014, 10:48:22
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Yaklaşık 2 sene önce a sitesini b sitesine yönlendirdim. a sitesinin domaini hala bende. 2 gün sonra süresi bitiyor. a domainin sürekli bendemi kalması gerekiyor? a domainin süresini yenilemezsem sorun olur mu? Domaini başkası alıp site kursa yönlendirme yaptığım b sitesine zararı olur mu?
  • 22-07-2014, 12:39:01
    #2
    Rwnqe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,

    Yaklaşık 2 sene önce a sitesini b sitesine yönlendirdim. a sitesinin domaini hala bende. 2 gün sonra süresi bitiyor. a domainin sürekli bendemi kalması gerekiyor? a domainin süresini yenilemezsem sorun olur mu? Domaini başkası alıp site kursa yönlendirme yaptığım b sitesine zararı olur mu?
    Olayı tam olarak detaylı bilmiyorum lakin mantık yürütmek gerekirse. 301 Çektigin domain'i başkasının alması elbette sorun yaşatır.
  • 22-07-2014, 13:01:12
    #3
    A sitesini b sitesine yönlendireli 6 ay olduysa sorun çıkmaz. 301 de linklerin aktarılması 1 aydır. Ama bazı seocular linklrrin tam oturması için 6 süre geçmesi gerektiğini vurguluyorlar.
  • 23-07-2014, 04:36:40
    #4
    Yinede işimi garantiye almak için a domainin süresini yenileyeceğim. Cevaplar için teşekkürler.
  • 23-07-2014, 19:00:08
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Rwnqe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,

    Yaklaşık 2 sene önce a sitesini b sitesine yönlendirdim. a sitesinin domaini hala bende. 2 gün sonra süresi bitiyor. a domainin sürekli bendemi kalması gerekiyor? a domainin süresini yenilemezsem sorun olur mu? Domaini başkası alıp site kursa yönlendirme yaptığım b sitesine zararı olur mu?

    Eğer a sitesinde backlink bulunuyorsa ve bu b sitesine yarar sağlar ve linkler çekilmiş olur. Ama a sitesinde hiç bir backlink ve siteye yarar getirecek site dışı seo çalışması yoksa düşüredebilirsiniz farklı bir sitede kurabilirsiniz böyle bir durum var ise b sitesine zararı olmaz.
  • 23-07-2014, 19:28:31
    #6
    adres değişikliği yerinde zaten yazıyor 180 gün tutman yeterli
  • 23-07-2014, 19:33:32
    #7
    yeteri kadar zaman geçmiş. ancak karlı bir siteyse eğer elinde tutarsan daha iyi olur. söz konusu google ise kendi söylediğine bile inanmıcaksın. arkadaşların dediği 180 gün olayı doğrudur (6ay) ancak dediğim gibi. çok karlı bir siteyse uzat gitsin. yoksa bırak gitsin.