Rwnqe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar,

Yaklaşık 2 sene önce a sitesini b sitesine yönlendirdim. a sitesinin domaini hala bende. 2 gün sonra süresi bitiyor. a domainin sürekli bendemi kalması gerekiyor? a domainin süresini yenilemezsem sorun olur mu? Domaini başkası alıp site kursa yönlendirme yaptığım b sitesine zararı olur mu?

Eğer a sitesinde backlink bulunuyorsa ve bu b sitesine yarar sağlar ve linkler çekilmiş olur. Ama a sitesinde hiç bir backlink ve siteye yarar getirecek site dışı seo çalışması yoksa düşüredebilirsiniz farklı bir sitede kurabilirsiniz böyle bir durum var ise b sitesine zararı olmaz.