Merhaba arkadaşlar,
Yaklaşık 2 sene önce a sitesini b sitesine yönlendirdim. a sitesinin domaini hala bende. 2 gün sonra süresi bitiyor. a domainin sürekli bendemi kalması gerekiyor? a domainin süresini yenilemezsem sorun olur mu? Domaini başkası alıp site kursa yönlendirme yaptığım b sitesine zararı olur mu?
Olayı tam olarak detaylı bilmiyorum lakin mantık yürütmek gerekirse. 301 Çektigin domain'i başkasının alması elbette sorun yaşatır.