• 18-07-2014, 18:57:16
    #1
    herkese iyi akşamlar arkadaşlar kafama takılan bir konu vardı okuduğum makalelerde çok karmaşık geldi bana blog sitemde konu başlıklarını hangi tagı kullanmayı karar veremedim ve sizlere danışmaya karar verdim.
    örnekler aşağıdadır

    1-<h1>r10 nedir</h1>

    2-<h1 title="r10 nedir">r10 nedir</h1>

    3- <h1><a href="http://www.siteadi.com/r10-nedir.html">r10 nedir</a></h1>

    4- <h1><a href="http://www.siteadi.com/r10-nedir.html" title="r10 nedir">r10 nedir</a></h1>

    evet arkadaşlar blog sitemde hangisini kullanmak mantıklı ve etkilidir herkese iyi çalışmalar..
  • 18-07-2014, 22:26:54
    #2
    Amacına göre farklı kullanımları var. Eğer konu listesinde kullanacaksan :

    <h1><a href="" title="R10 ile ilgili bilgiler">R10 Nedir?</a></h1>

    Konu detay sayfasında içerik başlığı olarak kullanacaksan

    <h1>R10 Nedir?</h1>

    şeklinde kullanabilirsin. İhtiyacın yoksa h1 tagı için title kullanmana gerek yok. Misal sağlık konusu yazıyorsundur ve hastalığın Latince ismini başlık olarak seçmişsindir. "Seboreik Dertmatit" gibi. Burada h1'e title verip Türkçe karşılığını yazabilirsin.

    <h1 title="Saç Egzeması">Seboreik dermatit</h1> gibi.

    Konu içinde tekrar konuya link vermene gerek yok. Bir artısı olmaz. Eksisi de olmaz ama mümkün olduğunca gereksiz kodlamadan kaçınmak en iyisi. Seo'da olabildiğince sade olmak gerek.
  • 18-07-2014, 22:30:49
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Yerine göre değişir ama, doğallık için ilk kullanım en iyisidir. Bir de bu etiketi sık sık kullanmamak gerekir, ana hedef kelimeniz için 1-2 kere kullanmanız yeter. Diğer yan anahtar kelimeleriniz için h2, h3 gibi etiketler kullanın. Görseli de CSS'den ayarlayabilirsiiz.

    <h1 class="r10css">R10 Nedir</h1>
    CSS üzerinde "r10css" tanımlanmalı tabii.
  • 20-07-2014, 16:01:16
    #4
    başka fikri olan