herkese iyi akşamlar arkadaşlar kafama takılan bir konu vardı okuduğum makalelerde çok karmaşık geldi bana blog sitemde konu başlıklarını hangi tagı kullanmayı karar veremedim ve sizlere danışmaya karar verdim.
örnekler aşağıdadır

1-<h1>r10 nedir</h1>

2-<h1 title="r10 nedir">r10 nedir</h1>

3- <h1><a href="http://www.siteadi.com/r10-nedir.html">r10 nedir</a></h1>

4- <h1><a href="http://www.siteadi.com/r10-nedir.html" title="r10 nedir">r10 nedir</a></h1>

evet arkadaşlar blog sitemde hangisini kullanmak mantıklı ve etkilidir herkese iyi çalışmalar..