Nefret ediyorum seo yapılmasından
19
●1.251
- 14-05-2014, 18:52:41Üyeliği durduruldukesinlikle katılmıyorum google'de yükselmek için seo denen saçmalığa ihtiyacınız yok özgün içerik girip bir kaç link aldığınız zaman bir süre sonra konularınız yukarıda oluyor ama şöyle bir şey var gidip tarihi eser veya ilgi çekmeyen konu açarsanız yükselsenizde faydası olmaz hit alamzsınız siz bir siteyi yükselmesini sadece bir kelime üzeri düşünüyorsanız zaten baştan kaybetmişsinizdir. siz özgün kalın birazda link reklam vs.. alın bakın nasıl yükseliyorsunuz
- 14-05-2014, 19:16:53Yandex'in Google'a yaklaşması için 40 fırın ekmek yemesi lazım.buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-05-2014, 19:22:30Valla kimse kusurabakmasın da belki gerçekten bu işi düzgün yapan insanlar vardır sözüm o yüzden onlara kesinlikle değil.Seo meo hikaye 5 ay oldu siteyi açıldı keyword domain aranma hacmi de güzel ikinci ayında abuk sabuk bir paket aldım bir zararı olmaz dedi tabi ne de olsa satıcı! Çalışma yapıldıktan bir ay sonra falan site 2.-3. sayfalar da gezinmeye başladı ben de gerçekten herhalde etkili oldu düşünüyordum bi de gittik konuya kefil olduk sazan gibi (:.Sonra ne oldu diye soran arkadaşlar ? sürekli özgün içerik girmeme rağmen,her şey özenle yapılmasına rağmen site halen ilk 500 de yok yaklaşık 3 aydır bu şekilde ve günlük hit 20-30 arası bunun 19-29 u yandex ten belki bir tane google dan ya geliyor ya gelmiyor! ne bu emeğimin hakkını ne de verdiğim üç kuruşsa üç kuruş paramın hakkını asla mı asla helal etmiyorum!
- 14-05-2014, 19:41:42Yahu kimi site var...sıralamaya giriyor ! Gel gör...Site yok arkadaş !
Yaw bildiğin yok ! Googldan giriyorsun site kapalı..yok ! Ama sıralamada..
Bu tarz siteler için google bir bildiri yeri olmalı...sanırsam o da yok
Aslında bu saçma sitelerin sıralamada olmasının nedeni var aklımda...
..bikaç kişi daha yazsın yazacam... - 14-05-2014, 20:01:32bence 40 fırını çoktan yediSeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-05-2014, 20:13:56Hocam kendi siteni yukarıda çıkarıyor diye bunu genele vurman ne kadar doğru? Bir arama yapıyorsun yandex'te saçma sapan sonuçlar çıkıyor. Yandex öncelikle kullanıcı odaklı reklam yerine webmasterlara yönelmeli. Adsense benzeri bir sistem çıkarmalı.buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-05-2014, 21:08:06arama motorlarının kullanıcı odaklı olması gerekiyor zaten. google webmasterlar için çalışır hale gelmiş. yani googleı kandıran önde çıkıyor kandırmayan seo yapmayan siteler içeriği kaliteli olsa bile hakettiği yerde çıkmıyor. illa seo yapmak gerekiyor. illa bir yerlerden backlink kasmak gerekiyor.SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamın sitesi kalitesiz. saçma sapan domain, resmen adsense odaklı yapılmış site. daha bir kaç aylık site. kasıyor sağa sola tanıtım yazısı, kasıyor backlink, al sana ilk sırada alakasız sonuç. Amaç ne adsenseden para kazanmak. İçerik ne? İçerik yok reklamlara tıkla işte. BUmudur?