SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kendi siteni yukarıda çıkarıyor diye bunu genele vurman ne kadar doğru? Bir arama yapıyorsun yandex'te saçma sapan sonuçlar çıkıyor. Yandex öncelikle kullanıcı odaklı reklam yerine webmasterlara yönelmeli. Adsense benzeri bir sistem çıkarmalı.
arama motorlarının kullanıcı odaklı olması gerekiyor zaten. google webmasterlar için çalışır hale gelmiş. yani googleı kandıran önde çıkıyor kandırmayan seo yapmayan siteler içeriği kaliteli olsa bile hakettiği yerde çıkmıyor. illa seo yapmak gerekiyor. illa bir yerlerden backlink kasmak gerekiyor.

adamın sitesi kalitesiz. saçma sapan domain, resmen adsense odaklı yapılmış site. daha bir kaç aylık site. kasıyor sağa sola tanıtım yazısı, kasıyor backlink, al sana ilk sırada alakasız sonuç. Amaç ne adsenseden para kazanmak. İçerik ne? İçerik yok reklamlara tıkla işte. BUmudur?