Yahu kimi site var...sıralamaya giriyor ! Gel gör...Site yok arkadaş !
Yaw bildiğin yok ! Googldan giriyorsun site kapalı..yok ! Ama sıralamada..
Bu tarz siteler için google bir bildiri yeri olmalı...sanırsam o da yok
Aslında bu saçma sitelerin sıralamada olmasının nedeni var aklımda...
..bikaç kişi daha yazsın yazacam...