Valla kimse kusurabakmasın da belki gerçekten bu işi düzgün yapan insanlar vardır sözüm o yüzden onlara kesinlikle değil.Seo meo hikaye 5 ay oldu siteyi açıldı keyword domain aranma hacmi de güzel ikinci ayında abuk sabuk bir paket aldım bir zararı olmaz dedi tabi ne de olsa satıcı! Çalışma yapıldıktan bir ay sonra falan site 2.-3. sayfalar da gezinmeye başladı ben de gerçekten herhalde etkili oldu düşünüyordum bi de gittik konuya kefil olduk sazan gibi (:.Sonra ne oldu diye soran arkadaşlar ? sürekli özgün içerik girmeme rağmen,her şey özenle yapılmasına rağmen site halen ilk 500 de yok yaklaşık 3 aydır bu şekilde ve günlük hit 20-30 arası bunun 19-29 u yandex ten belki bir tane google dan ya geliyor ya gelmiyor! ne bu emeğimin hakkını ne de verdiğim üç kuruşsa üç kuruş paramın hakkını asla mı asla helal etmiyorum!