• 16-02-2014, 01:27:43
    #10
    şu adamın eli kolu rahat dursun artık ya.
  • 16-02-2014, 03:20:46
    #11
    reklam dolu siteme bir şey olmadı, reklam olmayan sitem uçtu :S
  • 16-02-2014, 15:17:59
    #12
    elros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reklam dolu siteme bir şey olmadı, reklam olmayan sitem uçtu :S
    Çünkü gelen page layout değil, panda veya penguen .. Doğal olmayan bağlantılar ile alınan linkler sonucu olan hadise. Yanlış yönlendirme olmuş, o yüzden sallanıyormuşuz. Web master tools'a bakın orada siteleri göreceksiniz.
  • 16-02-2014, 15:21:22
    #13
    bir çok kelimede google plus gelmeye basladı sonuclarda. bu hiç adil değil hemde hiç.
  • 16-02-2014, 15:24:57
    #14
    DarKPeArL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çünkü gelen page layout değil, panda veya penguen .. Doğal olmayan bağlantılar ile alınan linkler sonucu olan hadise. Yanlış yönlendirme olmuş, o yüzden sallanıyormuşuz. Web master tools'a bakın orada siteleri göreceksiniz.
    Siteyi kaydettigim webmaster tools Hesabindan mi?

    GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 16-02-2014, 15:32:49
    #15
    elros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteyi kaydettigim webmaster tools Hesabindan mi?

    GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Evet webmasters tools bende göründüler bir de siz bakın bakalım varmı sizde de birşeyler.
  • 16-02-2014, 16:18:57
    #16
    DarKPeArL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet webmasters tools bende göründüler bir de siz bakın bakalım varmı sizde de birşeyler.
    Siteyi hangi google hesabima kaydettigimi bulamıyorum. Google ID html dosyasi sitede yuklu ama nasil bulabilirim acaba :S yada baska bir hesabima mi eklesem..

    GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 16-02-2014, 16:22:43
    #17
    elros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteyi hangi google hesabima kaydettigimi bulamıyorum. Google ID html dosyasi sitede yuklu ama nasil bulabilirim acaba :S yada baska bir hesabima mi eklesem..

    GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    yeni hesaba ekle hatırladığım kadarıyla aktarıyordu verileri.. Oda yansır herhalde.
  • 17-02-2014, 05:23:03
    #18
    Kıllık değilmi reklamla doldurcam siteyi
    Nasılsa geçen sene iyi dediği şeye bu sene kötü diyor.Bu sene kötü dediğine seneye iyi demesi ümidiyle basayım reklamı.Yapcak birşey yok google algoritmasına göre hareket edersek ayvayı yedik içerik mi gircez zırt pırt temasal ve görsel değişikliğimi gideceğiz ? Ben hep algoritmaları yakıdnan takip etmişimdir.Ama ne yazık ki hiç birini de dinlememişimdir ve buna istinaden hepte iyi gitmiş sıkıntılı bir şey yaşamamışımdır.
    Googlenin yaptığı bizim patronun yaptıkalrıyla birebir örtüşüyor Oda yasal kurallara uyun der,yasal olmayan ne varsa yapar mesela habersiz eleman işte çıkarma gibi