elros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siteyi kaydettigim webmaster tools Hesabindan mi?

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Evet webmasters tools bende göründüler bir de siz bakın bakalım varmı sizde de birşeyler.