Kıllık değilmi reklamla doldurcam siteyi
Nasılsa geçen sene iyi dediği şeye bu sene kötü diyor.Bu sene kötü dediğine seneye iyi demesi ümidiyle basayım reklamı.Yapcak birşey yok google algoritmasına göre hareket edersek ayvayı yedik içerik mi gircez zırt pırt temasal ve görsel değişikliğimi gideceğiz ? Ben hep algoritmaları yakıdnan takip etmişimdir.Ama ne yazık ki hiç birini de dinlememişimdir ve buna istinaden hepte iyi gitmiş sıkıntılı bir şey yaşamamışımdır.
Googlenin yaptığı bizim patronun yaptıkalrıyla birebir örtüşüyor Oda yasal kurallara uyun der,yasal olmayan ne varsa yapar mesela habersiz eleman işte çıkarma gibi