Bilo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ilginç 
Biletmi alıyoruz. Şans ne için lazım?
Yani; kişi ne yaptığını bilmiyorsa, yani ilk adımı yanlış yapmışsa ve iş tutmuyorsa, şans bunun neresinde lazım?
Bu işte "şans" diye bir şey yok.
Atıyorum;
"otel terliği" işine giriyorsan, yaparsın siteni pıtır pıtır yükselirsin, hiiiiç kimseciklerde dokunmaz sana.
Ama tutupda "oyun" sektörüne giriyorsan ve yükselince, hele hele tepelere oturunca, saldırı alıyorsan ve siteni "cuk" diye indiriyorlarsa, bunun adı "şanssızlık" değil, bile bile ladestir.
Ne yaptığını bilecek, altından kalkabileceğine inandığın şeylere gireceksin. Ama asla ve asla, tutmadığında bunun adı "şanssızlık" değildir.
Şans yoktur, sadece "az ders çalışmak" vardır.
Ama siz yine de, ne için lazımmış söylerseniz sevinirim
.

Biletmi alıyoruz. Şans ne için lazım?
Yani; kişi ne yaptığını bilmiyorsa, yani ilk adımı yanlış yapmışsa ve iş tutmuyorsa, şans bunun neresinde lazım?
Bu işte "şans" diye bir şey yok.
Atıyorum;
"otel terliği" işine giriyorsan, yaparsın siteni pıtır pıtır yükselirsin, hiiiiç kimseciklerde dokunmaz sana.
Ama tutupda "oyun" sektörüne giriyorsan ve yükselince, hele hele tepelere oturunca, saldırı alıyorsan ve siteni "cuk" diye indiriyorlarsa, bunun adı "şanssızlık" değil, bile bile ladestir.
Ne yaptığını bilecek, altından kalkabileceğine inandığın şeylere gireceksin. Ama asla ve asla, tutmadığında bunun adı "şanssızlık" değildir.
Şans yoktur, sadece "az ders çalışmak" vardır.
Ama siz yine de, ne için lazımmış söylerseniz sevinirim

.