Sen yenisin galiba
Estağfirullah abimsin... 7 yıllık
forum üyesi yanında, sözünün üstüne söz düşmez bizde
bu site biraz tehlikeli linki bile düzeltememiş.
hacim benim... bana ne scriptin hatalarından... google önemsiyor mu? hayır... ziyaretçi önemsiyor mu? hayır... eeee, bize ne ki?
Sen içindekilere bak... sömürmeye bak... bir şeyler kapmaya bak... gerisini boşver

.