Anket En iyi Seo Ajansı, Seocu, Seo sitesi sizce hangisi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 182
En iyi Seo Ajansı, Seocu, Seo sitesi sizce hangisi?
Reknova
%18,13 (33 Oy)
Profesyonelseocu
%2,75 (5 Oy)
Seo Hocası
%32,42 (59 Oy)
Seo Benzer
%1,10 (2 Oy)
Cryptosam
%44,51 (81 Oy)
Seocuk
%1,10 (2 Oy)
  • 25-01-2014, 22:57:02
    #46
    Seo Hocası Kaan bey, seo konusunda herkese bir şeyler katmıştır bence. Ancak kimse en iyiyi belirleyemez google gibi dalgalı bir denizde.
  • 26-01-2014, 12:16:34
    #47
    SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbiri seçeneği niye yok?
    Oy kullanmamak, hiç biri demek zaten hocam Benim yaptığım gibi.
  • 26-01-2014, 12:19:01
    #48
    Seozeo nerde
  • 26-01-2014, 12:22:41
    #49
    En iyi seo uzmanı her güncellemede kendini yenileyen kendini bilen ne yapacagını bilen kişidir. En iyi seocular zaten kendilerine çalışır.
  • 26-01-2014, 12:45:55
    #50
    Penguenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En iyi seo uzmanı her güncellemede kendini yenileyen kendini bilen ne yapacagını bilen kişidir. En iyi seocular zaten kendilerine çalışır.
    Teşekkürler
  • 26-01-2014, 13:21:52
    #51
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Listeyi bilmem, ama burada bir liste hazırlamıştım.
    .
  • 26-01-2014, 13:26:45
    #52
    Üyeliği durduruldu
    Burada çoğu kendinin uzmanı çoğunluk kendince takılıyor bişeyler başarmaya çalışıyor, en iyisi diye bir seçenek bence yanlış olur hem google bu ne yaptığı da belli değil ki
  • 26-01-2014, 14:14:08
    #53
    SEO'da iyi diye birşey yok. O firmalar fasa fiso burda bireysel olarak o firmalardan çok daha iyi kelimelerde 1. olan yüzlerce arkadaş var. O firmaların elinde bir sihirli değnek yokki google'da birinci yapsın sizi. Olmuş olsaydı kimsenin ağzı kokusunu çekmezlerdi inanın. Onların bildiğini burada birçok arkadaş zaten biliyor. Sadece biraz çalışmak gerekiyor ve birazda şans. Şansınız olmazsa da işiniz biraz daha zor.
  • 26-01-2014, 14:20:38
    #54
    metanek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ... birazda şans. Şansınız olmazsa da işiniz biraz daha zor.
    ilginç
    Biletmi alıyoruz. Şans ne için lazım?
    Yani; kişi ne yaptığını bilmiyorsa, yani ilk adımı yanlış yapmışsa ve iş tutmuyorsa, şans bunun neresinde lazım?

    Bu işte "şans" diye bir şey yok.

    Atıyorum;
    "otel terliği" işine giriyorsan, yaparsın siteni pıtır pıtır yükselirsin, hiiiiç kimseciklerde dokunmaz sana.
    Ama tutupda "oyun" sektörüne giriyorsan ve yükselince, hele hele tepelere oturunca, saldırı alıyorsan ve siteni "cuk" diye indiriyorlarsa, bunun adı "şanssızlık" değil, bile bile ladestir.
    Ne yaptığını bilecek, altından kalkabileceğine inandığın şeylere gireceksin. Ama asla ve asla, tutmadığında bunun adı "şanssızlık" değildir.

    Şans yoktur, sadece "az ders çalışmak" vardır.

    Ama siz yine de, ne için lazımmış söylerseniz sevinirim
    .