SEO'da iyi diye birşey yok. O firmalar fasa fiso burda bireysel olarak o firmalardan çok daha iyi kelimelerde 1. olan yüzlerce arkadaş var. O firmaların elinde bir sihirli değnek yokki google'da birinci yapsın sizi. Olmuş olsaydı kimsenin ağzı kokusunu çekmezlerdi inanın. Onların bildiğini burada birçok arkadaş zaten biliyor. Sadece biraz çalışmak gerekiyor ve birazda şans. Şansınız olmazsa da işiniz biraz daha zor.