Tamamen iframe kullanarak google da çıkma
9
●764
- 01-01-2014, 16:02:16sıralamada çıkamaman normalde. şu adsense işini bende merak ediyorum takipteyim
- 01-01-2014, 18:25:45Hocam ne yapabilirim çıkmak içinclubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<body> <object data="http://www.addmefast.com" width="100%" height="100%"> <embed src="http://www.addmefast.com" width="100%" height="100%"></embed> </object> </body>
kodu böyle yaptım şimdi çıkarmıyım - 01-01-2014, 19:03:34şöyle söyliyim. googledan ilgili yazının önbelleğini aç. metin sürümünde bir gözat. cevabını kendin bulacaksınEmreAkoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-01-2014, 19:34:23Hocam af buyur ama anlamadımclubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-01-2014, 19:42:21iframeden çektiğin içeriği senin içeriğin olarak saymaz google. yani boş sayfa olarak görüyor gibi düşün. hal böyle olunca ne sıralamada çıkarsın ne de reklam koyabilirsin. ancak iframe kod dışında ekstradan bişeyler yazarsan olabilir. ben öyle yapıyorum. sıralamadada varım, reklamda koyuyorum.EmreAkoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-01-2014, 20:30:07Tamamdır hocam peki reklamları adsense ilemi aldınız yani adsense kabul ettimi boş siteyiclubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-01-2014, 20:31:52başvuru yapmadım. zaten hesap vardı kodu koydum sorun yok. 7-8 ay oldu sorun çıkmadı. ama dediğim gibi site boş değil sadecei iframe yok. iframe sadece 1 yazı da var. ve o yazıda o kod harici bir yığın yazı var.EmreAkoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle