• 01-01-2014, 15:54:42
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar bir sitede tamamen iframe kullanıyorum yani başka bir siteyi çekiyorum google sıralamasında çıkamıyorum neden? ve adsense için bir sorun olurmu ?
  • 01-01-2014, 16:02:16
    #2
    sıralamada çıkamaman normalde. şu adsense işini bende merak ediyorum takipteyim
  • 01-01-2014, 18:25:45
    #3
    clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sıralamada çıkamaman normalde. şu adsense işini bende merak ediyorum takipteyim
    Hocam ne yapabilirim çıkmak için

    <body>
    <object data="http://www.addmefast.com" width="100%" height="100%">
    <embed src="http://www.addmefast.com" width="100%" height="100%"></embed>
    </object>
    </body>
    kodu böyle yaptım şimdi çıkarmıyım
  • 01-01-2014, 19:03:34
    #4
    EmreAkoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ne yapabilirim çıkmak için

    <body>
    <object data="http://www.addmefast.com" width="100%" height="100%">
    <embed src="http://www.addmefast.com" width="100%" height="100%"></embed>
    </object>
    </body>
    kodu böyle yaptım şimdi çıkarmıyım
    şöyle söyliyim. googledan ilgili yazının önbelleğini aç. metin sürümünde bir gözat. cevabını kendin bulacaksın
  • 01-01-2014, 19:34:23
    #5
    clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şöyle söyliyim. googledan ilgili yazının önbelleğini aç. metin sürümünde bir gözat. cevabını kendin bulacaksın
    Hocam af buyur ama anlamadım
  • 01-01-2014, 19:42:21
    #6
    EmreAkoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam af buyur ama anlamadım
    iframeden çektiğin içeriği senin içeriğin olarak saymaz google. yani boş sayfa olarak görüyor gibi düşün. hal böyle olunca ne sıralamada çıkarsın ne de reklam koyabilirsin. ancak iframe kod dışında ekstradan bişeyler yazarsan olabilir. ben öyle yapıyorum. sıralamadada varım, reklamda koyuyorum.
  • 01-01-2014, 20:30:07
    #7
    clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iframeden çektiğin içeriği senin içeriğin olarak saymaz google. yani boş sayfa olarak görüyor gibi düşün. hal böyle olunca ne sıralamada çıkarsın ne de reklam koyabilirsin. ancak iframe kod dışında ekstradan bişeyler yazarsan olabilir. ben öyle yapıyorum. sıralamadada varım, reklamda koyuyorum.
    Tamamdır hocam peki reklamları adsense ilemi aldınız yani adsense kabul ettimi boş siteyi
  • 01-01-2014, 20:31:52
    #8
    EmreAkoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamdır hocam peki reklamları adsense ilemi aldınız yani adsense kabul ettimi boş siteyi
    başvuru yapmadım. zaten hesap vardı kodu koydum sorun yok. 7-8 ay oldu sorun çıkmadı. ama dediğim gibi site boş değil sadecei iframe yok. iframe sadece 1 yazı da var. ve o yazıda o kod harici bir yığın yazı var.
  • 01-01-2014, 20:48:16
    #9
    İframe kulllanarak cikarsin ama o iframe ile ilgili bilgi icerik girersen. Ornek veriyorum iframe ile bir video koydun kanser videosu

    O kanserle ilgili altina icerik girersen tabiki en mantiklisi bu olur.

    Clubmember arkadasa katiliyorum.