Hocam af buyur ama anlamadım
iframeden çektiğin içeriği senin içeriğin olarak saymaz google. yani boş sayfa olarak görüyor gibi düşün. hal böyle olunca ne sıralamada çıkarsın ne de reklam koyabilirsin. ancak iframe kod dışında ekstradan bişeyler yazarsan olabilir. ben öyle yapıyorum. sıralamadada varım, reklamda koyuyorum.