EmreAkoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamamdır hocam peki reklamları adsense ilemi aldınız yani adsense kabul ettimi boş siteyi
başvuru yapmadım. zaten hesap vardı kodu koydum sorun yok. 7-8 ay oldu sorun çıkmadı. ama dediğim gibi site boş değil sadecei iframe yok. iframe sadece 1 yazı da var. ve o yazıda o kod harici bir yığın yazı var.