19:33 gezinti başlandı.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:52:22 -->-> Daha önceki mesaj 19:34:10 --
94.122.3x.xxx
19:52 gezinti tamamlandı.
Düzenli Alexa Grubu
1.636
●55.262
- 16-03-2014, 21:16:53
- 16-03-2014, 23:12:4923:11 gezintiler başlamıştır (1. ve 2. grupta)
ip: 78.180.94.81
PS: 13 dk gezinti yapıldı deyip de gruptan geçici olarak çıkarmak hak yemektir. Gezintiyi 16 dk yaptım ve 15 dk diye yazdım. Ayrıca daha önce de defalarca 15 dk.'dan fazla gezintiler yapmıştım. Kul hakkıdır bu. Grupta kalmaya devam ediyorum çünkü ihtiyacım var ancak hakkımı helal etmiyorum.
23:30 gezintiler tamamlanmıştır. - 17-03-2014, 00:28:44Ne hakkından bahsediyorsun, senin 13 dk gezinti yapman ile 20 dk gezinti yapmanın bana ne faydası ne de zararı var. Kural koymuşuz ve herkesi o kural çerçevesinde kontrol etmek benim görevim. Bunu yapmak içinde şahsi işlerim erken bitmesine rağmen sırf gezintileri kontrol etmek için gece yarısına kadar bekliyorum. Hak yenildiğini iddia ediyorsan at bana mail adresini göndereyim log kayıtlarını bak bakalım kaç dakika gezmişsin. Yeter artık ya. 15 dk gezintiyi bile tamamlayamayıp kul hakkı yediğimi ima etmeniz bıktırdı beni.r09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-03-2014, 13:05:11r09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDaha önce bende grupta eksik gezintiden dolayı telafi gezintisi yaptım ve bunu bir sorun olarak görmedim.Bu kadar büyütmeyin cadde25'ede hak verin.Sadece gezinti yapmanın dışında günlük incelemeleri de o yapıyor buda onun için ek uğraş.Ben tam 15dk yapmaya çalışıyordum daha önceden loglarda eksik çıkınca şimdi 20dk'ya kadar gezintiyi sürdürdüğüm oluyorki eksik çıkmasın diye.Sizlerde 5dk fazla yaparsanız elinize yapışmaz hemde böyle bir sorun yaşamamış olursunuz.Hemen karşımızdaki insanı suçlamak yerine birazda birbirimizi anlamaya çalışırsak ufak tefek şeylerden sorun çıkmaz.cadde25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-03-2014, 14:02:43Zaten sürekli 15 dk'tan fazla gezintiler yapmaya çalışıyorum. Eğer bir kullanıcı ilk defa 2 dk eksik gezinti yapmış görünüyorsa -ki benden kaynaklanan bir sorun olduğunu düşünmüyorum hala- önce uyarı yapılır. Eğer kullanıcı bunu tekrarlarsa geçici değil kalıcı olarak gruptan atılır. Suistimale açık bir organizasyon olduğunun fakındayım ancak 1 yıldır farklı alexa gruplarında da bulundum. Bu kadar acımasızca uyarı yapılmadı. İyi niyet gözlemlenebilir bir şeydir. Ben 5 alt sayfa değil zaman zaman 10 tane alt sayfa geziyorum. Yarım saatten fazla gezinti yaptığım günler de mevcut. Nasıl ki bunlar için takdir beklemiyorum, ufak tefek hatalar için de 1 günlük liste dışı kalmayı haketmiyorum.YokSun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:35:45 -->-> Daha önceki mesaj 13:31:51 --
Burası insanların düşüncelerini de özgürce ifade edebildiği bir platform. Ben, hakkımın yenildiğini iddia ettim ve bunu dile getirdim. Şikayet etmek bir şey çözmez. Bundan sonrası için ne yapılabileceği konusunda bir fikir beyan edip geri bildirimi aldığını söylemen yeterliydi.cadde25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:02:43 -->-> Daha önceki mesaj 13:35:45 --
13:38-14:02
ip: 46.196.207.179