23:11 gezintiler başlamıştır (1. ve 2. grupta)
ip: 78.180.94.81
PS: 13 dk gezinti yapıldı deyip de gruptan geçici olarak çıkarmak hak yemektir. Gezintiyi 16 dk yaptım ve 15 dk diye yazdım. Ayrıca daha önce de defalarca 15 dk.'dan fazla gezintiler yapmıştım. Kul hakkıdır bu. Grupta kalmaya devam ediyorum çünkü ihtiyacım var ancak hakkımı helal etmiyorum.
23:30 gezintiler tamamlanmıştır.
Ne hakkından bahsediyorsun, senin 13 dk gezinti yapman ile 20 dk gezinti yapmanın bana ne faydası ne de zararı var. Kural koymuşuz ve herkesi o kural çerçevesinde kontrol etmek benim görevim. Bunu yapmak içinde şahsi işlerim erken bitmesine rağmen sırf gezintileri kontrol etmek için gece yarısına kadar bekliyorum. Hak yenildiğini iddia ediyorsan at bana mail adresini göndereyim log kayıtlarını bak bakalım kaç dakika gezmişsin. Yeter artık ya. 15 dk gezintiyi bile tamamlayamayıp kul hakkı yediğimi ima etmeniz bıktırdı beni.