88.234.13x.2xx
gezinti başladı
13.47
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:07:12 -->-> Daha önceki mesaj 13:47:26 --
gezinti bitti
14.06
Düzenli Alexa Grubu
1.636
●55.262
- 08-03-2014, 21:36:49Üyeliği durdurulduRahatsizligmdan dolayi dun ve bugun gezinti yapanadim bir kac gun daha pasif duruma alabilirsiniz sevinirim
- 09-03-2014, 00:15:34Üyeliği durduruldugezinti başlıyor. 88.241.9X.24X 23.47
gezinti tamamdır. 00.05
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan 09-03-2014 mesaj 00:15:34 -->-> Daha önceki 08-03-2014 mesaj 23:47:11 --
demişsiniz. geç başlamış olabilirim. ne var bunda?cadde25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
CWShadow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlaşılmayacak birşey yok hocam. bak istersen son mesajıma ben 00.00'da gezinti bitmiştir şeklinde bir ibare kullandım mı? hayır.
Gezintimi yine 15 dk'dan fazla yaptım. ee buyrun gruptaki diğer arkadaşlarında içleri rahat etsinler şu alıntı yaptığım mesajında ayrıntılarından başlama ve bitiş (mesaj düzenleme) saatinden gezintimi görebilirler.(kaç dk olduğunu, ayrıca verdiğim ip den kendi websitelerine gelen'e de baksınlar gezin sayfalar dahil.)
Şimdi ben gezintimi yaptığım halde tekrar özür gezintisimi yapmam gerekiyor? ve gezintimi yaptığım halde bu alexa grubundan bekleme sırasına mı alınıyorum.?
Sence bu mantıklı mı? Akıl kârı birşey midir? hayır.
Almayın hocam Gruba falan. Hadi hayırlı forumlar.