gezinti başlıyor. 88.241.9X.24X 23.47

gezinti tamamdır. 00.05

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan 09-03-2014 mesaj 00:15:34 -->-> Daha önceki 08-03-2014 mesaj 23:47:11 --

cadde25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

CWShadow : Arkadaş son zamanlarda niteliksiz gezintilerini ısrarla devam ettiriyor. 23.47'de başlayıp 00.00'a kadar 15 dakika nasıl gezinti yapıyorsun anlamadım doğrusu? . Pazartesi gününe kadar özür gezinti yapman lazım.http://www.alexa.com/siteinfo/venabilisim.com --->515,775 --->285,396
demişsiniz. geç başlamış olabilirim. ne var bunda?


CWShadow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gezinti başlıyor. 88.241.9X.24X 23.47

gezinti tamamdır. 00.05

Anlaşılmayacak birşey yok hocam. bak istersen son mesajıma ben 00.00'da gezinti bitmiştir şeklinde bir ibare kullandım mı? hayır.

Gezintimi yine 15 dk'dan fazla yaptım. ee buyrun gruptaki diğer arkadaşlarında içleri rahat etsinler şu alıntı yaptığım mesajında ayrıntılarından başlama ve bitiş (mesaj düzenleme) saatinden gezintimi görebilirler.(kaç dk olduğunu, ayrıca verdiğim ip den kendi websitelerine gelen'e de baksınlar gezin sayfalar dahil.)

Şimdi ben gezintimi yaptığım halde tekrar özür gezintisimi yapmam gerekiyor? ve gezintimi yaptığım halde bu alexa grubundan bekleme sırasına mı alınıyorum.?

Sence bu mantıklı mı? Akıl kârı birşey midir? hayır.

Almayın hocam Gruba falan. Hadi hayırlı forumlar.