• 18-12-2013, 20:05:18
    #55
    Nightundertaker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak etme, müşterilerim baya fazla, onlara kendim de öğretiyorum zaten
    Paravan blogları kuru kurusuna alırsan veya tanıtım yazılarını 3 tane çıkışlı alırsan, ve sadece anahtar kelimeye alırsan işte böyle gelip konu açarlar vay efendim google böyle yaptı, vay efendim hiçbişey yapmadım sıralamada geriledim yok bilmem ne. Bilgimi istediğime aktarırım, isteyen faydalanır, isteyen sizin gibi saygısız saygısız konuşup durur sabaha kadar

    Edit: Sizin ise SEO hakkında bir bilginiz olmadığı belli, 10k yabancı dizin, 1,5k wiki gibi paketleri satın almaya devam edin, onlar SEO uzmanı ya )
    Herkese cevap yetistiriyorsun. Biraz da yazilanlari okumaya calis. Senin gibi 1000 kisi geldi gecti burdan. Yazilanlar bosuna yazilmiyor. Benim yazdigimi bile daha tam anlamadan 1-2 aylik site acmiyoruz ki yazmissin. 1-2 aylik degil ama 5-6 aylik site aciyoruz tutarsa devam ediyoruz tutmazsa bastan aciyoruz. Tutmasini beklemek icin buradaki kimsenin ne 2 sene cepten yiyecek parasi var ne de 2 sene vakti var.

    Optimizasyon bile yapmadan baslik bile belirtmeden hit alinabilir ama buradaki amacimiz o degil. Kisa surede nasil kalici olabiliriz onu tartisiyoruz. Seo hikayeleri kismini buradaki herkes en az 100 kere okumustur.
  • 18-12-2013, 20:18:10
    #56
    Üyeliği durduruldu
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese cevap yetistiriyorsun. Biraz da yazilanlari okumaya calis. Senin gibi 1000 kisi geldi gecti burdan. Yazilanlar bosuna yazilmiyor. Benim yazdigimi bile daha tam anlamadan 1-2 aylik site acmiyoruz ki yazmissin. 1-2 aylik degil ama 5-6 aylik site aciyoruz tutarsa devam ediyoruz tutmazsa bastan aciyoruz. Tutmasini beklemek icin buradaki kimsenin ne 2 sene cepten yiyecek parasi var ne de 2 sene vakti var.

    Optimizasyon bile yapmadan baslik bile belirtmeden hit alinabilir ama buradaki amacimiz o degil. Kisa surede nasil kalici olabiliriz onu tartisiyoruz. Seo hikayeleri kismini buradaki herkes en az 100 kere okumustur.
    Nedense saygı diye bişeyi göremiyorum burda birçok kişide. Neyse ben susayım herzamanki gibi, siz tartışmaya devam edin, susayım da klavye delikanlıları çoğalmasın forumda.

    Çünkü bizim zamanımızda internet pek yaygın değildi, tartışmayı da adam gibi yapardık mahallede. Ama gelmişler, forumda birisi hukukçu olmuş savcıya koşuşturup duruyor, birisi com.tr domain alarak şirket açmış giydiği donuna kadar anlatır, şair olmuşlar laf göndermeye çalışıyorlar, dayı olmuşlar racon kesip duruyorlar. Biz de herzaman delikanlılığımızı koruyalım ve susalım. Saygılarımla

    GT-I9082 cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
  • 18-12-2013, 21:10:26
    #57
    Nightundertaker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nedense saygı diye bişeyi göremiyorum burda birçok kişide. Neyse ben susayım herzamanki gibi, siz tartışmaya devam edin, susayım da klavye delikanlıları çoğalmasın forumda.

    Çünkü bizim zamanımızda internet pek yaygın değildi, tartışmayı da adam gibi yapardık mahallede. Ama gelmişler, forumda birisi hukukçu olmuş savcıya koşuşturup duruyor, birisi com.tr domain alarak şirket açmış giydiği donuna kadar anlatır, şair olmuşlar laf göndermeye çalışıyorlar, dayı olmuşlar racon kesip duruyorlar. Biz de herzaman delikanlılığımızı koruyalım ve susalım. Saygılarımla

    GT-I9082 cihazımdan Tapatalk ile gönderildi

    Tişikirlir Sipirmin
  • 18-12-2013, 21:54:35
    #58
    Üyeliği durduruldu
    Nightundertaker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nedense saygı diye bişeyi göremiyorum burda birçok kişide. Neyse ben susayım herzamanki gibi, siz tartışmaya devam edin, susayım da klavye delikanlıları çoğalmasın forumda.

    Çünkü bizim zamanımızda internet pek yaygın değildi, tartışmayı da adam gibi yapardık mahallede. Ama gelmişler, forumda birisi hukukçu olmuş savcıya koşuşturup duruyor, birisi com.tr domain alarak şirket açmış giydiği donuna kadar anlatır, şair olmuşlar laf göndermeye çalışıyorlar, dayı olmuşlar racon kesip duruyorlar. Biz de herzaman delikanlılığımızı koruyalım ve susalım. Saygılarımla

    GT-I9082 cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
    İmzandaki sitende Türkçeyi yeni öğrendiğin ve gramerinde bozukluklar olduğu yazıyor. "Racon kesmek", "klavye delikanlılığı" falan derken fazla öğrenmişsin Türkçeyi.

    Özetle; ya o bölüm yalan ya da sen fakesin. 1. ihtimal daha mantıklı geliyor bay seo.
  • 18-12-2013, 22:22:50
    #59
    Üyeliği durduruldu
    Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmzandaki sitende Türkçeyi yeni öğrendiğin ve gramerinde bozukluklar olduğu yazıyor. "Racon kesmek", "klavye delikanlılığı" falan derken fazla öğrenmişsin Türkçeyi.

    Özetle; ya o bölüm yalan ya da sen fakesin. 1. ihtimal daha mantıklı geliyor bay seo.
    Türkçe diller birbirine benzer. Saatlerce otur otur bunu mu düşünebildin?

    GT-I9082 cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
  • 18-12-2013, 22:27:21
    #60
    Üyeliği durduruldu
    Nightundertaker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkçe diller birbirine benzer. Saatlerce otur otur bunu mu düşünebildin?

    GT-I9082 cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
    Senin gibi düşüne düşüne kendimi SEO danışmanı sanmadığım için şanslı sayılırım.
  • 18-12-2013, 22:31:14
    #61
    Üyeliği durduruldu
    Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin gibi düşüne düşüne kendimi SEO danışmanı sanmadığım için şanslı sayılırım.
    Danışmanı değil uzmanı uzmanı, sen yalnış anlamışsın

    GT-I9082 cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
  • 18-12-2013, 22:40:40
    #62
    Nightundertaker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Danışmanı değil uzmanı uzmanı, sen yalnış anlamışsın

    GT-I9082 cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
    Sen usta seocusun senin tecrübelerinin yanında biz çırak olamayız. Senden hazır cevap uzmanlıgından başka bişey olmaz kolay gelsin tartışmayla alakamı kesiyorum. iyi forumlar.
  • 18-12-2013, 22:44:59
    #63
    Üyeliği durduruldu
    Nightundertaker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Danışmanı değil uzmanı uzmanı, sen yalnış anlamışsın

    GT-I9082 cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
    Aynen biz malız sen uzmansın.

    yazar burada kinaye yapıyor