Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İmzandaki sitende Türkçeyi yeni öğrendiğin ve gramerinde bozukluklar olduğu yazıyor. "Racon kesmek", "klavye delikanlılığı" falan derken fazla öğrenmişsin Türkçeyi.

Özetle; ya o bölüm yalan ya da sen fakesin. 1. ihtimal daha mantıklı geliyor bay seo.
Türkçe diller birbirine benzer. Saatlerce otur otur bunu mu düşünebildin?

GT-I9082 cihazımdan Tapatalk ile gönderildi