• 03-10-2013, 19:23:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar başlıkdaki gibi soruyorum Alexa'da düşüş çok mu önemli ? ve Neden ?
  • 03-10-2013, 19:37:33
    #2
    20 yaşındaki biri 40 yaşındaki birinden daha olgun davranabilir ama genel olarak 20 yaşındaki birinin daha çocukça davranması beklenir. Her 20 yaşında olana "dahaaa çoook ekmek yemesi lazım" diye düşünemezsiniz. 20 yaşında olup da 40 yaşındaki adamdan 100 kat daha tecrübe edinmiş, hayatın sillesini yemiş, ununu elemiş eleğini asmış insanlar da olabilir.

    Yaş bir kriter değildir, yaşın bir faydası da yoktur.

    Kısacası Alexa bir kriter değildir, alexada düşüşü sağlamak için çok farklı korsan yöntemler vardır, kolayca yapılabilir. Alexadaki düşüşün seoya bir faydası yoktur.

    Not: Pagerank durumu için de aynı şey geçerli.
  • 04-10-2013, 02:38:13
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Webmasterler için önemli bir kriter olabilir ama ziyaretçilerin umrunda değildir bilmedikleri için.

    Ama mesela ben sitenin itibarlı bir yer olup olmadığını alexa sırasına bakarak değerlendiyorum.
  • 04-10-2013, 02:42:14
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    önemli mi derken ?

    sitenin hiti, ziyaretcilerin takılmasıyla ilgili bir olay. zaten siten iyiyse alexa da iyi olur yani birbirinden ayıramazsın
  • 04-10-2013, 02:45:55
    #5
    Üyeliği durduruldu
    CoRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önemli mi derken ?

    sitenin hiti, ziyaretcilerin takılmasıyla ilgili bir olay. zaten siten iyiyse alexa da iyi olur yani birbirinden ayıramazsın
    O zaman sizi şöyle alalım hocam

    https://www.r10.net/alexa/1133604-67k...m-olur-mu.html

    Alexa çok doğru değil ama bakılması gereken bir kriter sadece bence.
  • 04-10-2013, 02:47:58
    #6
    S3RK4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman sizi şöyle alalım hocam

    https://www.r10.net/alexa/1133604-67k...m-olur-mu.html

    Alexa çok doğru değil ama bakılması gereken bir kriter sadece bence.
    o zaman yapay hit gonderiyordur. baska bir acıklaması olamaz.

    ayrıca bu binde bir olan birsey de olabilir, istisnalar kaideyi bozmuyor ne yazıkki.
  • 04-10-2013, 02:49:59
    #7
    2 aydır tüm veriler iyi giderken alexa'da yükselerek (sayısal değerin artması, olumsuz sonuç olarak) merak edip bakmama bile gerek kalmadığını anladım.

    Bu bakımdan kendilerine başarılar diliyorum
  • 04-10-2013, 03:14:41
    #8
    alexa'nın düşük olması zarar getirmez faydanadır, yüksek olması ise tam tersi zararınadır. legal veya illegal her ne olursa olsun alexa'nın düşük olmasının sana hiçbir zararı olmaz.
  • 04-10-2013, 08:35:51
    #9
    Old adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 yaşındaki biri 40 yaşındaki birinden daha olgun davranabilir ama genel olarak 20 yaşındaki birinin daha çocukça davranması beklenir. Her 20 yaşında olana "dahaaa çoook ekmek yemesi lazım" diye düşünemezsiniz. 20 yaşında olup da 40 yaşındaki adamdan 100 kat daha tecrübe edinmiş, hayatın sillesini yemiş, ununu elemiş eleğini asmış insanlar da olabilir.

    Yaş bir kriter değildir, yaşın bir faydası da yoktur.

    Kısacası Alexa bir kriter değildir, alexada düşüşü sağlamak için çok farklı korsan yöntemler vardır, kolayca yapılabilir. Alexadaki düşüşün seoya bir faydası yoktur.

    Not: Pagerank durumu için de aynı şey geçerli.
    Öyle bi konuşmuşunki yaşca benden kücük olduğum için değil ama yazmadan edemedim yaş ile bilgiye saygı duymak diye bişey yoktur, yaşca büyük birisine büyük olduğu için saygı duyulur bu yeni nesil sen gibi nedense yaşı büyük saygı duymayın gibi böyle bir ibare oluşturmuşsun. Bilmek ayrı şey büyük olmak ayrı şey yarın sanada saygı duymazlar ise hiç zoruna gitmesin diyorum.