Alexada Düşüş Çok Mu Önemli
11
●918
- 03-10-2013, 19:23:26Üyeliği durdurulduArkadaşlar başlıkdaki gibi soruyorum Alexa'da düşüş çok mu önemli ? ve Neden ?
- 03-10-2013, 19:37:3320 yaşındaki biri 40 yaşındaki birinden daha olgun davranabilir ama genel olarak 20 yaşındaki birinin daha çocukça davranması beklenir. Her 20 yaşında olana "dahaaa çoook ekmek yemesi lazım" diye düşünemezsiniz. 20 yaşında olup da 40 yaşındaki adamdan 100 kat daha tecrübe edinmiş, hayatın sillesini yemiş, ununu elemiş eleğini asmış insanlar da olabilir.
Yaş bir kriter değildir, yaşın bir faydası da yoktur.
Kısacası Alexa bir kriter değildir, alexada düşüşü sağlamak için çok farklı korsan yöntemler vardır, kolayca yapılabilir. Alexadaki düşüşün seoya bir faydası yoktur.
Not: Pagerank durumu için de aynı şey geçerli. - 04-10-2013, 02:45:55Üyeliği durdurulduO zaman sizi şöyle alalım hocamCoRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

https://www.r10.net/alexa/1133604-67k...m-olur-mu.html
Alexa çok doğru değil ama bakılması gereken bir kriter sadece bence. - 04-10-2013, 02:47:58o zaman yapay hit gonderiyordur. baska bir acıklaması olamaz.S3RK4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayrıca bu binde bir olan birsey de olabilir, istisnalar kaideyi bozmuyor ne yazıkki. - 04-10-2013, 03:14:41alexa'nın düşük olması zarar getirmez faydanadır, yüksek olması ise tam tersi zararınadır. legal veya illegal her ne olursa olsun alexa'nın düşük olmasının sana hiçbir zararı olmaz.
- 04-10-2013, 08:35:51Öyle bi konuşmuşunki yaşca benden kücük olduğum için değil ama yazmadan edemedim yaş ile bilgiye saygı duymak diye bişey yoktur, yaşca büyük birisine büyük olduğu için saygı duyulur bu yeni nesil sen gibi nedense yaşı büyük saygı duymayın gibi böyle bir ibare oluşturmuşsun. Bilmek ayrı şey büyük olmak ayrı şey yarın sanada saygı duymazlar ise hiç zoruna gitmesin diyorum.Old adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
