Old adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20 yaşındaki biri 40 yaşındaki birinden daha olgun davranabilir ama genel olarak 20 yaşındaki birinin daha çocukça davranması beklenir. Her 20 yaşında olana "dahaaa çoook ekmek yemesi lazım" diye düşünemezsiniz. 20 yaşında olup da 40 yaşındaki adamdan 100 kat daha tecrübe edinmiş, hayatın sillesini yemiş, ununu elemiş eleğini asmış insanlar da olabilir.

Yaş bir kriter değildir, yaşın bir faydası da yoktur.

Kısacası Alexa bir kriter değildir, alexada düşüşü sağlamak için çok farklı korsan yöntemler vardır, kolayca yapılabilir. Alexadaki düşüşün seoya bir faydası yoktur.

Not: Pagerank durumu için de aynı şey geçerli.
Öyle bi konuşmuşunki yaşca benden kücük olduğum için değil ama yazmadan edemedim yaş ile bilgiye saygı duymak diye bişey yoktur, yaşca büyük birisine büyük olduğu için saygı duyulur bu yeni nesil sen gibi nedense yaşı büyük saygı duymayın gibi böyle bir ibare oluşturmuşsun. Bilmek ayrı şey büyük olmak ayrı şey yarın sanada saygı duymazlar ise hiç zoruna gitmesin diyorum.