20 yaşındaki biri 40 yaşındaki birinden daha olgun davranabilir ama genel olarak 20 yaşındaki birinin daha çocukça davranması beklenir. Her 20 yaşında olana "dahaaa çoook ekmek yemesi lazım" diye düşünemezsiniz. 20 yaşında olup da 40 yaşındaki adamdan 100 kat daha tecrübe edinmiş, hayatın sillesini yemiş, ununu elemiş eleğini asmış insanlar da olabilir.

Yaş bir kriter değildir, yaşın bir faydası da yoktur.

Kısacası Alexa bir kriter değildir, alexada düşüşü sağlamak için çok farklı korsan yöntemler vardır, kolayca yapılabilir. Alexadaki düşüşün seoya bir faydası yoktur.

Not: Pagerank durumu için de aynı şey geçerli.