• 13-08-2013, 23:54:35
    #19
    S_HA_DO_W adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burada birçok insan hala r10 dışında da bazı forumlara takılıyor.
    emek verilmiş, zaman harcanmış değerli forum azda olsa hala var.
    sormamda bir sakınca yoksa bu 100.000 konunuzun yüzde kaçı orjinal (alıntı değil)
    yada kaç tanesi
    heyy kankaa ben geldim nabersin yaaaa
    gibisinden sohbet vari saçma konuşmalardan değil.
    Hocam benim forum sitem imzamda yazıyor Çoğu özgün. Tek apple haberleri kısmı özgün değil. Onun harici özgün. Sitede 3 ortağız. Çok emek verdik ve karşılığımızı alıyoruz. Aylık 300 tl 'ye yakın reklam gelirimiz var. Google adsense hariç. Günlük 2k hit var. Normalde 3k idi. Sitemizi vps'ye taşıdık sitede sıkıntılar oldu 3 gün kapalı kaldı hit düştü. Ama şimdi yükselmeye başladı yine
  • 13-08-2013, 23:56:09
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Senin mantığın ***** vbulletin kurup botla yada adam tutarak konu kasmaksa açma bence de, Google iyi yapıyor. Hiç mi mantıklı düşünen yok anlamıyorum ben... (Konu sahibine değil bu mantıkla forum açmayı planlayan herkese.)

    Forum tutmaz diye bir şey yok arkadaşım, bir konuda destek veriyorsan, bir ihtiyacı tamamlıyorsan forumdan mükemmeli yoktur.
  • 14-08-2013, 00:00:48
    #21
    1230 konu var forum siteme 900 1k arası hit var penguen güncellemesinden sonra hitler 1k kadar düştü
  • 14-08-2013, 00:19:36
    #22
    Cok eski forum siteleri haric ciddi sekilde forumlardaki eski hava malesef kalmadi.
  • 14-08-2013, 00:49:12
    #23
    Üyeliği durduruldu
    350.000 Konu
    Hit 1-2k
    Bot falan değil kaç senelik forumdur... 20k'ı da gördü ama forum açmam açtırmam daha :P
  • 14-08-2013, 01:05:25
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Bot falan diyorsunuz ama, o botları çok iyi bir şekilde programlayarak ekledim. Öyle çöp değil ki. Neyse artık emek veresim bile yok. Blog açıyoruz, spam yapan haber siteleri bizi solluyor. Paran varsa yükselirsin yoksa Büyük zaman + Çok Emek.
  • 14-08-2013, 01:07:54
    #25
    iyisite.NET
    Forumun amacı aslında büyümek olmamalı, eğer bu olacaksa açmasınlar. Ama ortam vs. diyorlarsa ve ekip varsa tatlı oluyor.
  • 14-08-2013, 01:13:09
    #26
    Genel değilde belirli konuya sahip olan forumlar tercih ediliyor.
  • 15-08-2013, 02:06:49
    #27
    forumlar yoruma tabi
    yorum kalmadı forum bitti