Senin mantığın ***** vbulletin kurup botla yada adam tutarak konu kasmaksa açma bence de, Google iyi yapıyor. Hiç mi mantıklı düşünen yok anlamıyorum ben... (Konu sahibine değil bu mantıkla forum açmayı planlayan herkese.)
Forum tutmaz diye bir şey yok arkadaşım, bir konuda destek veriyorsan, bir ihtiyacı tamamlıyorsan forumdan mükemmeli yoktur.