S_HA_DO_W adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
burada birçok insan hala r10 dışında da bazı forumlara takılıyor.
emek verilmiş, zaman harcanmış değerli forum azda olsa hala var.
sormamda bir sakınca yoksa bu 100.000 konunuzun yüzde kaçı orjinal (alıntı değil)
yada kaç tanesi
heyy kankaa ben geldim nabersin yaaaa
gibisinden sohbet vari saçma konuşmalardan değil.
Hocam benim forum sitem imzamda yazıyor Çoğu özgün. Tek apple haberleri kısmı özgün değil. Onun harici özgün. Sitede 3 ortağız. Çok emek verdik ve karşılığımızı alıyoruz. Aylık 300 tl 'ye yakın reklam gelirimiz var. Google adsense hariç. Günlük 2k hit var. Normalde 3k idi. Sitemizi vps'ye taşıdık sitede sıkıntılar oldu 3 gün kapalı kaldı hit düştü. Ama şimdi yükselmeye başladı yine