• 20-12-2007, 10:13:09
    #1
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    Selam arkadaslar, bir sitem vardi yasi 1 yil ve PR3.

    Ama 1 Ay once sandbox'a girmis , bende dusundum nasil cikartayim diye ve bir okul arkadasim ''siteyi begenmedim, tasarimi degistir'' dedi ve bende tasarimi bastan sona kadar degistirdim, linkleri de degistirdim, icerigi de. bir sitemap kurup google webmaster tools'a ekledim. Eee sonra ne goreyim, gecen hafta sandboxtan site cikti artik aramalarda cikiyor

    Tavsiyem : Sandbox'a girdiyse site sadece sandboxtan cikmasi icin dua etmek yetmiyor, biraz caba sarfedin ve belki cikartirsiniz
  • 20-12-2007, 10:16:42
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sadece dua değil bunları da yapmamız lazım zaten...
  • 20-12-2007, 11:22:12
    #3
    gdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam arkadaslar, bir sitem vardi yasi 1 yil ve PR3.
    Ama 1 Ay once sandbox'a girmis , bende dusundum nasil cikartayim diye ve bir okul arkadasim ''siteyi begenmedim, tasarimi degistir'' dedi ve bende tasarimi bastan sona kadar degistirdim, linkleri de degistirdim, icerigi de. bir sitemap kurup google webmaster tools'a ekledim. Eee sonra ne goreyim, gecen hafta sandboxtan site cikti artik aramalarda cikiyor
    Tavsiyem : Sandbox'a girdiyse site sadece sandboxtan cikmasi icin dua etmek yetmiyor, biraz caba sarfedin ve belki cikartirsiniz
    Bunları yapmadan sandbox'tan çıkmak zor zaten.
  • 20-12-2007, 11:38:33
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Mantıklı olmuş site sandbox ta iken 1 hafta kadar kapatıp sonra farklı tasarım ve içerikle siteyi baştan açınca sandbox tan kurulabilineceğini duymuştum.Bu da güzel olmuş + baya kısa süre olmuş,iyi de olmuş. :d
  • 20-12-2007, 15:18:49
    #5
    tebrikler güzel düşünce...
  • 20-12-2007, 18:06:47
    #6
    sandboxdan kurtulmak sanırım bu kadar kolay değil özgün içerik + kaliteli backlink de almak lazım.
  • 20-12-2007, 22:38:55
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı Olsun Armando Allah Tekrar Düşürmesin (:
  • 21-12-2007, 08:07:16
    #8
    gdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam arkadaslar, bir sitem vardi yasi 1 yil ve PR3.

    Ama 1 Ay once sandbox'a girmis , bende dusundum nasil cikartayim diye ve bir okul arkadasim ''siteyi begenmedim, tasarimi degistir'' dedi ve bende tasarimi bastan sona kadar degistirdim, linkleri de degistirdim, icerigi de. bir sitemap kurup google webmaster tools'a ekledim. Eee sonra ne goreyim, gecen hafta sandboxtan site cikti artik aramalarda cikiyor

    Tavsiyem : Sandbox'a girdiyse site sadece sandboxtan cikmasi icin dua etmek yetmiyor, biraz caba sarfedin ve belki cikartirsiniz

    Hayırlı olsun ama dediklerinin hepsini yaptım ama 6 aydır sandbox ta sitem sanırım destekli bi sandbox yemişim
  • 21-12-2007, 08:56:21
    #9
    Davay davay 🌹
    Hayırlı olsun Kardeş

    Bir kişinin sitesi sanboxdan çıkınca ne kadar mutlu oluyor anlarım