Selam arkadaslar, bir sitem vardi yasi 1 yil ve PR3.

Ama 1 Ay once sandbox'a girmis , bende dusundum nasil cikartayim diye ve bir okul arkadasim ''siteyi begenmedim, tasarimi degistir'' dedi ve bende tasarimi bastan sona kadar degistirdim, linkleri de degistirdim, icerigi de. bir sitemap kurup google webmaster tools'a ekledim. Eee sonra ne goreyim, gecen hafta sandboxtan site cikti artik aramalarda cikiyor

Tavsiyem : Sandbox'a girdiyse site sadece sandboxtan cikmasi icin dua etmek yetmiyor, biraz caba sarfedin ve belki cikartirsiniz