Mantıklı olmuş site sandbox ta iken 1 hafta kadar kapatıp sonra farklı tasarım ve içerikle siteyi baştan açınca sandbox tan kurulabilineceğini duymuştum.Bu da güzel olmuş + baya kısa süre olmuş,iyi de olmuş. :d