oyunbul1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Oyunskor Git Gel Durumu
484
●54.238
- 24-07-2013, 00:23:14bu gibi durumlarda herkes bişey sallar ne zaman adamın sitesi o kadar hiti kaldıracak duruma gelmiş ne zaman konuşulmuş ne zaman anlaşılmış ne zaman satılmış daha 2 gün oldu hemen kim gidip 2 günlük iyi yerde olan siteye 100bin vermiş ağzı olan sallıyo birde bu tip büyük işlemler internet üzerinden yapılmaz yüzyüze noter huzurunda olur yapmayın beyler
- 24-07-2013, 00:25:54o domaini şu aşamada 100.000 tl ye satmak enayiliktiroyunbul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamların milyon dolarlık sitesi kendi kelimesinde dahi çıkmayacak ve ben o domaini 100.000 gibi komik bir rakama satacam en az 3 daire parası almadan bırakmam
- 24-07-2013, 00:28:12yav valla hocam yapmayın biri bişey atıyo herkes onun üstünden tartışıyo. şimdi site satıldı satış fiyatı 100 000 lira bunlar kesin bide tartışalımLG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-07-2013, 00:28:28Sandığınız gibi olmuyor o işler hocam.Yazmak isterdim uzun uzun ama bazı sebeplerden ötürü yazmıyorum.LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece şuranın linkini veriyorum.Azıcık iş güç hakkında fikri olan anlayacaktır zaten.
http://www.wipo.int/portal/index.html.en - 24-07-2013, 00:33:41Dava etseler de birşey kazanamayacaklar kendileri 1. sıraya çıkamayacakları için. Yani mecburen ya satın alacaklardı ya da o kelimeyi unutacaklardı. Dava ettiler diyelim sadece 1. sırakini engellediler sonra 2. sıradaki gelecek ona da dave onu da engellediler vs vs.. bu işin sonu yok kısacası. O yüzden mecburen satın almak zorundaydılar. Onun için ya arkadaş 1. sıradkai satmayacaktı ya da çok iyi bir fiyata satacaktı.Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-07-2013, 00:34:28Satmakla doğru yaptı. Hatta hepsi satsın oyunskor erken tescil edilmiş marka olmasından dolayı. Sonra tescil edilenleri mahkeme kararı ile elinden alacaktı. İşte adam bir günde 100k kazandı temiz para ben olsam düşünmeden satardım. Ayrıca oyunskorda adwordsa vereceği parayı onlara verdi
- 24-07-2013, 00:42:19İyide adamlar 1.sıraya çıkmak için dava açmıyorlar ki? Marka ihlali var.iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen gidip resmi Arçelik bayisinin karşısındaki dükkani tutup ÖzArçelik diye beyaz eşya satan dükkan açabilir misin? Tabiki açamazsın,istersen dene gör bakalım.
Yanlış anlaşılmasın ben bu örneğe dayanarak varsayım yaparak yazmıyorum buraya.
Ayrıca satmakla (sanırım sattılar) en güzel işlemi yaptılar.Bu bir başarıdır.Kendilerinide burdan tebrik ederim. - 24-07-2013, 00:45:55Hocam haklısınız da, bunun dava süresi, dava masrafları derken oyunskor sahibi direk konuşup aralarında halletmiş olmalılar.Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamların milyon dolarlık sitesi kendi kelimesinde dahi çıkmayacak ve ben o domaini 100.000 gibi komik bir rakama satacam en az 3 daire parası almadan bırakmam