Dava etseler de birşey kazanamayacaklar kendileri 1. sıraya çıkamayacakları için. Yani mecburen ya satın alacaklardı ya da o kelimeyi unutacaklardı. Dava ettiler diyelim sadece 1. sırakini engellediler sonra 2. sıradaki gelecek ona da dave onu da engellediler vs vs.. bu işin sonu yok kısacası. O yüzden mecburen satın almak zorundaydılar. Onun için ya arkadaş 1. sıradkai satmayacaktı ya da çok iyi bir fiyata satacaktı.
İyide adamlar 1.sıraya çıkmak için dava açmıyorlar ki? Marka ihlali var.
Sen gidip resmi Arçelik bayisinin karşısındaki dükkani tutup ÖzArçelik diye beyaz eşya satan dükkan açabilir misin? Tabiki açamazsın,istersen dene gör bakalım.

Yanlış anlaşılmasın ben bu örneğe dayanarak varsayım yaparak yazmıyorum buraya.
Ayrıca satmakla (sanırım sattılar) en güzel işlemi yaptılar.Bu bir başarıdır.Kendilerinide burdan tebrik ederim.