• 21-07-2013, 03:50:34
    Arkadaşlar bende oyunskor uzantılı bir sitenin sahibiyim 2 gün önce birden hit artışı olmuştu ve sebebini anlayamamıştım. Bugün yorumlardan öğrendiğim bilgilere göre bu isim hakkı oyunskor uzantılı com net org tv tv.tr vs... tüm siteler içinde geçerli mi? Konuya hakim arkadaşlar bilgi verirlerse sevinirim.
  • 21-07-2013, 03:58:37
    Bu tv reklamlarının ücretini bilen var mı?
  • 21-07-2013, 04:03:15
    oyun kelimesi baya değişmiş
  • 21-07-2013, 04:04:49
    AdresPosta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oyun kelimesi baya değişmiş
    oyunkolu bir parça oranın sayesinde yırtıyor işte
  • 21-07-2013, 04:22:27
    Üyeliği durduruldu
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günlük 300-400$ kazanıyorsun sanırım ?
    benim sitenin geliri günlük 20 doları geçti diye dört köşe oluyorum bende paraya bak günde 300 dolar pehh
  • 21-07-2013, 04:31:14
    Sohbet
    Chat kelimelerinde olan trsohbet' te ilk sayfalarda vs yok.
  • 21-07-2013, 04:51:13
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bence Türkiye yatırım için ölü bir pazar. İnternet sektöründe özellikle e-ticaret alanında bir projeye yatırım yapılıyorsa mutlaka büyük risk altında olduğunun farkına varmaları lazım.

    Zaten büyük bir çok yatırımcı Türkiye de ki projelere yatırım yapmıyor. Nedeni de basit. Ekonomik istikrarsızlık. Yatırımcı ülkeye giriş yapmadan ekonomik alt yapıya bakıyor ki tam bir fiyasko. Millet kredi kartının yüzü suyu hürmetine ayakta duruyor. Kart sahiplerinin sadece %79 u asgari tutarı ödeyebiliyor. Nakit alışverişten çok kredi kartı kullanılıyor. Dolayısı ile adamlar da batan gemiye yatırım yapmak istemiyor.

    Konu ile belki biraz alakasız oldu ama söylemek istedim.
    TÜRKİYE Avrupa'da en hızlı büyüyen pazarlardan biri. BKM verilerine bir bakın.

    Ülkemizin tek eksiği bence, dijital reklamda İnternet'e gerekli özen ve kaynağın verilmemesi. Tv, gazete, radyo reklamlarına çok iyi paralar ödenirken, İnternet'e düşük ücretli reklamlarla giriliyor. Belkide birileri bundan büyük rant sağlıyordur bilemem.

    Ticaret hacminin ciddi bir kısmı İnternet'e kaydı ülkemizde. Ama reklamlarda kayma yok adeta damlıyor. Hala xxxx dizisinin saniyesine 1.xxx USD reklam parası ödenirken, ki o anda bir çok kişi zapping yapmış oluyor, internet için bu bütçenin çok azını tık başına komik rakamlarla veriyorlar.

    İnternete ayrılan reklam bütçelerinden ajanslar çok ciddi komisyonlar alıyorlar. Bir çok ajans yayıncıların 3 katını kazanıyor. Bu nedenle yayıncılar için şuan çok cazip değil. Ama eticaret için çok cazip bir ülkeyiz.
  • 21-07-2013, 05:00:26
    abirisebil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TÜRKİYE Avrupa'da en hızlı büyüyen pazarlardan biri. BKM verilerine bir bakın.

    Ülkemizin tek eksiği bence, dijital reklamda İnternet'e gerekli özen ve kaynağın verilmemesi. Tv, gazete, radyo reklamlarına çok iyi paralar ödenirken, İnternet'e düşük ücretli reklamlarla giriliyor. Belkide birileri bundan büyük rant sağlıyordur bilemem.

    Ticaret hacminin ciddi bir kısmı İnternet'e kaydı ülkemizde. Ama reklamlarda kayma yok adeta damlıyor. Hala xxxx dizisinin saniyesine 1.xxx USD reklam parası ödenirken, ki o anda bir çok kişi zapping yapmış oluyor, internet için bu bütçenin çok azını tık başına komik rakamlarla veriyorlar.

    İnternete ayrılan reklam bütçelerinden ajanslar çok ciddi komisyonlar alıyorlar. Bir çok ajans yayıncıların 3 katını kazanıyor. Bu nedenle yayıncılar için şuan çok cazip değil. Ama eticaret için çok cazip bir ülkeyiz.
    Hocam iyi güzel harcıyoruz da ödeyebiliyor muyuz o var. Sonuçta harcanan para devletin yada milletin öz sermayesinden gelmiyor. Yabancı bankalardan borç alınıp faizi ile para satılıyor.

    Çoğu kişi tüketici kredilerinden illallah ediyor. Elini kaptıran bırakın kolunu ayağını kaptırıyor.

    Bizim gibi kırılgan ve dışa bağımlı ülkelere maalesef ki ticari anlamda yatırım yapmak isteyenler temkinli davranıyor.

    Bence olaya bugün olarak değil 5-10 yıllık süreçler olarak bakmak daha iyi analiz edilmesini sağlar.
  • 21-07-2013, 05:08:49
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iyi güzel harcıyoruz da ödeyebiliyor muyuz o var. Sonuçta harcanan para devletin yada milletin öz sermayesinden gelmiyor. Yabancı bankalardan borç alınıp faizi ile para satılıyor.

    Çoğu kişi tüketici kredilerinden illallah ediyor. Elini kaptıran bırakın kolunu ayağını kaptırıyor.

    Bizim gibi kırılgan ve dışa bağımlı ülkelere maalesef ki ticari anlamda yatırım yapmak isteyenler temkinli davranıyor.

    Bence olaya bugün olarak değil 5-10 yıllık süreçler olarak bakmak daha iyi analiz edilmesini sağlar.
    Şuan dünyada hangi ülke kırılgan değilki, gün geçmiyor ki bir ülke krize girmesin. ABD krize girdi, Avrupa, Asya krize girdi, Google büyüyerek çıktı, Apple büyüyerek çıktı, Facebook büyüdü vs.

    Spilgames de böyle düşündüğü için, TÜRKİYE'de daha da büyümek istiyor. 5-10 yıl sonrasına yatırım yapıyor. Ve bence yatırım yapmaya devam edecek.