Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyide adamlar 1.sıraya çıkmak için dava açmıyorlar ki? Marka ihlali var.

Sen gidip resmi Arçelik bayisinin karşısındaki dükkani tutup ÖzArçelik diye beyaz eşya satan dükkan açabilir misin? Tabiki açamazsın,istersen dene gör bakalım. Yanlış anlaşılmasın ben bu örneğe dayanarak varsayım yaparak yazmıyorum buraya.

Ayrıca satmakla en güzel işlemi yaptılar.Bu bir başarıdır.Kendilerinide burdan tebrik ederim.
Hocam haklısınız da, bunun dava süresi, dava masrafları derken oyunskor sahibi direk konuşup aralarında halletmiş olmalılar.