• 24-07-2013, 00:23:14
    oyunbul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100.000 TL diye duydum hayırlısı olsun
    bu gibi durumlarda herkes bişey sallar ne zaman adamın sitesi o kadar hiti kaldıracak duruma gelmiş ne zaman konuşulmuş ne zaman anlaşılmış ne zaman satılmış daha 2 gün oldu hemen kim gidip 2 günlük iyi yerde olan siteye 100bin vermiş ağzı olan sallıyo birde bu tip büyük işlemler internet üzerinden yapılmaz yüzyüze noter huzurunda olur yapmayın beyler
  • 24-07-2013, 00:25:54
    oyunbul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100.000 TL diye duydum hayırlısı olsun
    o domaini şu aşamada 100.000 tl ye satmak enayiliktir adamların milyon dolarlık sitesi kendi kelimesinde dahi çıkmayacak ve ben o domaini 100.000 gibi komik bir rakama satacam en az 3 daire parası almadan bırakmam
  • 24-07-2013, 00:28:12
    LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o domaini şu aşamada 100.000 tl ye satmak enayiliktir adamların milyon dolarlık sitesi kendi kelimesinde dahi çıkmayacak ve ben o domaini 100.000 gibi komik bir rakama satacam en az 3 daire parası almadan bırakmam
    yav valla hocam yapmayın biri bişey atıyo herkes onun üstünden tartışıyo. şimdi site satıldı satış fiyatı 100 000 lira bunlar kesin bide tartışalım
  • 24-07-2013, 00:28:28
    LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o domaini şu aşamada 100.000 tl ye satmak enayiliktir adamların milyon dolarlık sitesi kendi kelimesinde dahi çıkmayacak ve ben o domaini 100.000 gibi komik bir rakama satacam en az 3 daire parası almadan bırakmam
    Sandığınız gibi olmuyor o işler hocam.Yazmak isterdim uzun uzun ama bazı sebeplerden ötürü yazmıyorum.

    Sadece şuranın linkini veriyorum.Azıcık iş güç hakkında fikri olan anlayacaktır zaten.

    http://www.wipo.int/portal/index.html.en
  • 24-07-2013, 00:33:41
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sandığınız gibi olmuyor o işler hocam.Yazmak isterdim uzun uzun ama bazı sebeplerden ötürü yazmıyorum.

    Sadece şuranın linkini veriyorum.Azıcık iş güç hakkında fikri olan anlayacaktır zaten.

    http://www.wipo.int/portal/index.html.en
    Dava etseler de birşey kazanamayacaklar kendileri 1. sıraya çıkamayacakları için. Yani mecburen ya satın alacaklardı ya da o kelimeyi unutacaklardı. Dava ettiler diyelim sadece 1. sırakini engellediler sonra 2. sıradaki gelecek ona da dave onu da engellediler vs vs.. bu işin sonu yok kısacası. O yüzden mecburen satın almak zorundaydılar. Onun için ya arkadaş 1. sıradkai satmayacaktı ya da çok iyi bir fiyata satacaktı.
  • 24-07-2013, 00:34:28
    Satmakla doğru yaptı. Hatta hepsi satsın oyunskor erken tescil edilmiş marka olmasından dolayı. Sonra tescil edilenleri mahkeme kararı ile elinden alacaktı. İşte adam bir günde 100k kazandı temiz para ben olsam düşünmeden satardım. Ayrıca oyunskorda adwordsa vereceği parayı onlara verdi
  • 24-07-2013, 00:42:19
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dava etseler de birşey kazanamayacaklar kendileri 1. sıraya çıkamayacakları için. Yani mecburen ya satın alacaklardı ya da o kelimeyi unutacaklardı. Dava ettiler diyelim sadece 1. sırakini engellediler sonra 2. sıradaki gelecek ona da dave onu da engellediler vs vs.. bu işin sonu yok kısacası. O yüzden mecburen satın almak zorundaydılar. Onun için ya arkadaş 1. sıradkai satmayacaktı ya da çok iyi bir fiyata satacaktı.
    İyide adamlar 1.sıraya çıkmak için dava açmıyorlar ki? Marka ihlali var.

    Sen gidip resmi Arçelik bayisinin karşısındaki dükkani tutup ÖzArçelik diye beyaz eşya satan dükkan açabilir misin? Tabiki açamazsın,istersen dene gör bakalım. Yanlış anlaşılmasın ben bu örneğe dayanarak varsayım yaparak yazmıyorum buraya.

    Ayrıca satmakla (sanırım sattılar) en güzel işlemi yaptılar.Bu bir başarıdır.Kendilerinide burdan tebrik ederim.
  • 24-07-2013, 00:45:55
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyide adamlar 1.sıraya çıkmak için dava açmıyorlar ki? Marka ihlali var.

    Sen gidip resmi Arçelik bayisinin karşısındaki dükkani tutup ÖzArçelik diye beyaz eşya satan dükkan açabilir misin? Tabiki açamazsın,istersen dene gör bakalım. Yanlış anlaşılmasın ben bu örneğe dayanarak varsayım yaparak yazmıyorum buraya.

    Ayrıca satmakla en güzel işlemi yaptılar.Bu bir başarıdır.Kendilerinide burdan tebrik ederim.
    Hocam haklısınız da, bunun dava süresi, dava masrafları derken oyunskor sahibi direk konuşup aralarında halletmiş olmalılar.
  • 24-07-2013, 00:46:31
    Az önce yönlenmişti şimdi tekrar oyunskors.com a giriyor.