Şu blogspot üstünlüğü bir beni bulmadı sanırım. Benim blogspotlar olduğu gibi yerinde sayıyorlar. Sitelere hit geldiği bile yok. Sanırım bu işi tutturmak biraz da şans işi.
1- Sunucular google sunucusu oldugundan dolayı siteler hızlı.
2- postname-html şeklinde oldugundan ragbet görüyor.
3- HTML dili oldugundan google botları daha çabu görüyor.
Aslında blogspot ve diger sistemler arasında bir fark yok, bende webmaster hayatıma böyle başladım fakat bir yerden sonra blogspotta işler tıkanıyor
blogspota özgü bir yazısı yok. Lsi ile ilgili bir yazısında ilk sayfada çıkan sayfalardaki yazıları kopyalarsanız özgün içerikten daha hızlı yükselirsiniz diyordu, denedim haklıymış blogspotta denedim double haklıymış tabi bazı ince noktalar var. rakip istemezük değil mi?
blogspota özgü bir yazısı yok. Lsi ile ilgili bir yazısında ilk sayfada çıkan sayfalardaki yazıları kopyalarsanız özgün içerikten daha hızlı yükselirsiniz diyordu, denedim haklıymış blogspotta denedim double haklıymış tabi bazı ince noktalar var. rakip istemezük değil mi?
hala yazıyı detaylı bulamadım hocam. Sende bal çalıyorsun ağzımıza.