1- Sunucular google sunucusu oldugundan dolayı siteler hızlı.
2- postname-html şeklinde oldugundan ragbet görüyor.
3- HTML dili oldugundan google botları daha çabu görüyor.
Aslında blogspot ve diger sistemler arasında bir fark yok, bende webmaster hayatıma böyle başladım fakat bir yerden sonra blogspotta işler tıkanıyor