osmanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
blogspota özgü bir yazısı yok. Lsi ile ilgili bir yazısında ilk sayfada çıkan sayfalardaki yazıları kopyalarsanız özgün içerikten daha hızlı yükselirsiniz diyordu, denedim haklıymış blogspotta denedim double haklıymış tabi bazı ince noktalar var. rakip istemezük değil mi?
hala yazıyı detaylı bulamadım hocam. Sende bal çalıyorsun ağzımıza.