Google Teknolojim Var Diyor Ama
17
●1.045
- 23-04-2013, 17:51:16bu örümcek siteleri indexemeyecek de ne yapacak ? Başka işi gücü ne ? Arama moturunun görevi hatta en temel görevi yeni bilgilere ulaşmak değil midir ? Sanırım siz arama motorundaki yüksek teknolojiyi daha çok parayla ölçüyorsunuz.FLetcher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana göre yüksek teknoloji = Hız - 23-04-2013, 17:53:21Bana göre yüksek teknoloji = MantıkDoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mantıksal olarak da belirli bir süre içerik girilmeyen siteye uğramayı biraz daha azaltırım. Ne dersiniz? - 23-04-2013, 17:56:53o dediğiniz mantık içeriği kısıtlı olan sektörleri hesaba katamıyor sanırım.FLetcher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-04-2013, 18:24:20İçeriği kısıtlıysa her gün uğramasına gerek yok işte, arada bi uğrar indexler. Bak kendi kendini kuyuya düşürüyorsun bir de hala fikrini değiştirmiyorsun. Aş artık kendini, hata ettim yanlış konuştum de. Neyse, kendi yazdığını çürüten biriyle daha fazla tartışamayacağım.
kolay gelsin, ne dersen doğrudur.
- 23-04-2013, 18:39:19Üyeliği durduruldulink alın üstadım, indeks hızı yüksek 1-2 siteden tanıtım yazısı alın, böylece örümcek her defasında sizi de kolaçan edecektir. benim de iş yaptığım bir sektörde 3 ay içerik girmediğim site 1. sırada ancak bot 2-3 saate muhakkak uğrayıp hal hatır soruyor. bir de sosyal medyada imleme yapın kendi hesabınızdan falan bu da etki edecektir. ama içeriğin zaten az olduğu siteler niş alandaysa muhakkak indeks hızı yüksek konuya yakın bloglardan tanıtım yazısı almalı, site için önemli bu.
- 23-04-2013, 20:50:16ayrı dünyaların insanlarıyız bizFLetcher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kolay gelsin, ne dersen doğrudur.