• 23-04-2013, 17:46:32
    #10
    Kurumsal PLUS
    Yüksek teknolojiyi indexleme ile ölçtük hemen. Bizden de bu beklenir. Her gün girip bakması lazımdı, tıpkı eski sevgilinin facebook hesabına bakar gibi, bir şey paylaşmasa da bir umut bakmalıydı google.
  • 23-04-2013, 17:51:16
    #11
    FLetcher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüksek teknolojiyi indexleme ile ölçtük hemen. Bizden de bu beklenir. Her gün girip bakması lazımdı, tıpkı eski sevgilinin facebook hesabına bakar gibi, bir şey paylaşmasa da bir umut bakmalıydı google.
    bu örümcek siteleri indexemeyecek de ne yapacak ? Başka işi gücü ne ? Arama moturunun görevi hatta en temel görevi yeni bilgilere ulaşmak değil midir ? Sanırım siz arama motorundaki yüksek teknolojiyi daha çok parayla ölçüyorsunuz.

    Bana göre yüksek teknoloji = Hız
  • 23-04-2013, 17:53:21
    #12
    Kurumsal PLUS
    DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu örümcek siteleri indexemeyecek de ne yapacak ? Başka işi gücü ne ? Arama moturunun görevi hatta en temel görevi yeni bilgilere ulaşmak değil midir ? Sanırım siz arama motorundaki yüksek teknolojiyi daha çok parayla ölçüyorsunuz.

    Bana göre yüksek teknoloji = Hız
    Bana göre yüksek teknoloji = Mantık

    Mantıksal olarak da belirli bir süre içerik girilmeyen siteye uğramayı biraz daha azaltırım. Ne dersiniz?
  • 23-04-2013, 17:54:57
    #13
    Herkes her şeyi doğru bilmek zorunda değil. Arkadaşa bir şeyleri yanlış bildiği; alay edilerek değil, uygun bir dille anlatılmalı.
  • 23-04-2013, 17:56:53
    #14
    FLetcher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana göre yüksek teknoloji = Mantık

    Mantıksal olarak da belirli bir süre içerik girilmeyen siteye uğramayı biraz daha azaltırım. Ne dersiniz?
    o dediğiniz mantık içeriği kısıtlı olan sektörleri hesaba katamıyor sanırım.
  • 23-04-2013, 18:24:20
    #15
    Kurumsal PLUS
    İçeriği kısıtlıysa her gün uğramasına gerek yok işte, arada bi uğrar indexler. Bak kendi kendini kuyuya düşürüyorsun bir de hala fikrini değiştirmiyorsun. Aş artık kendini, hata ettim yanlış konuştum de. Neyse, kendi yazdığını çürüten biriyle daha fazla tartışamayacağım. kolay gelsin, ne dersen doğrudur.
  • 23-04-2013, 18:39:19
    #16
    Üyeliği durduruldu
    link alın üstadım, indeks hızı yüksek 1-2 siteden tanıtım yazısı alın, böylece örümcek her defasında sizi de kolaçan edecektir. benim de iş yaptığım bir sektörde 3 ay içerik girmediğim site 1. sırada ancak bot 2-3 saate muhakkak uğrayıp hal hatır soruyor. bir de sosyal medyada imleme yapın kendi hesabınızdan falan bu da etki edecektir. ama içeriğin zaten az olduğu siteler niş alandaysa muhakkak indeks hızı yüksek konuya yakın bloglardan tanıtım yazısı almalı, site için önemli bu.
  • 23-04-2013, 20:50:16
    #17
    FLetcher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İçeriği kısıtlıysa her gün uğramasına gerek yok işte, arada bi uğrar indexler. Bak kendi kendini kuyuya düşürüyorsun bir de hala fikrini değiştirmiyorsun. Aş artık kendini, hata ettim yanlış konuştum de. Neyse, kendi yazdığını çürüten biriyle daha fazla tartışamayacağım. kolay gelsin, ne dersen doğrudur.
    ayrı dünyaların insanlarıyız biz
  • 23-04-2013, 20:58:31
    #18
    Yapay zeka ..