FLetcher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yüksek teknolojiyi indexleme ile ölçtük hemen. Bizden de bu beklenir. Her gün girip bakması lazımdı, tıpkı eski sevgilinin facebook hesabına bakar gibi, bir şey paylaşmasa da bir umut bakmalıydı google.
bu örümcek siteleri indexemeyecek de ne yapacak ? Başka işi gücü ne ? Arama moturunun görevi hatta en temel görevi yeni bilgilere ulaşmak değil midir ? Sanırım siz arama motorundaki yüksek teknolojiyi daha çok parayla ölçüyorsunuz.

Bana göre yüksek teknoloji = Hız