İçeriği kısıtlıysa her gün uğramasına gerek yok işte, arada bi uğrar indexler. Bak kendi kendini kuyuya düşürüyorsun bir de hala fikrini değiştirmiyorsun. Aş artık kendini, hata ettim yanlış konuştum de. Neyse, kendi yazdığını çürüten biriyle daha fazla tartışamayacağım.

kolay gelsin, ne dersen doğrudur.