• 15-12-2007, 22:06:25
    #19
    Evet. Ama bayağı esaslı bir şey yazdım... İçeriğinde sitemin teknik bilgileri, neden pr düşmüş olabileceği, sitemin google yönergelerine uygunluğunu belirten 2-3 sayfalık bir rapor idi...
    Belki de hiç bunun etkisi olmayıp, normal güncellemeler olmuştur.
  • 16-12-2007, 00:42:25
    #20
    ben 4 ay önce mail attım hala bişi olmadı
  • 16-12-2007, 01:24:30
    #21
    Benimde sitem 4 den pr0 a düşmüştü sebebi %90 link değişimleridir çünkü aşiri link kastim , buradan bir mail yolladim 4 gün oldu herhangi bir cevap gelmedi

    yokuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet. Ama bayağı esaslı bir şey yazdım... İçeriğinde sitemin teknik bilgileri, neden pr düşmüş olabileceği, sitemin google yönergelerine uygunluğunu belirten 2-3 sayfalık bir rapor idi...
    Belki de hiç bunun etkisi olmayıp, normal güncellemeler olmuştur.
    Bizede örnek bir mail yazarmisin tekrardan deneyelim şansimizi
  • 16-12-2007, 10:35:53
    #22
    batubilir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde sitem 4 den pr0 a düşmüştü sebebi %90 link değişimleridir çünkü aşiri link kastim , buradan bir mail yolladim 4 gün oldu herhangi bir cevap gelmedi



    Bizede örnek bir mail yazarmisin tekrardan deneyelim şansimizi
    Ya bana da cevap gelmedi ama pr yükseldi, bu yetti.. Benim sitenin hiç bir noksan tarafı yoktu (link değişimi, meta kasma vb..), yani pr'nin düşmesi hata gibi bir şeydi. O yüzden düzelttiler herhalde...

    Siz genede şansınızı deneyin....
  • 16-12-2007, 10:39:15
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben yaptım bu talebı 1 ay once ne cevap geldı ne bır gelışme yaşandı
  • 22-12-2007, 12:46:59
    #24
    Arkadaşlar Sonuçta bu mailleri okuyan kişi bir insan ve bir türk ..
    ve bu durumda adamın mutlu oldugu anlar var ya bunlamı ugrasıcaz deyip pr verdigi anlar var ban actıgı anlar var diye düşünüyorum .. günde kaç mailgittigini düşünün belkide bir ekip bunlar .. her siteyi tek tek saatlerce inceleyecek zamanlarıda olmuyor ve bu durumda sizin yazıya döktüğünüz kanıtlayıcılık ve inandırıcılıkınız puan alıyor .. onun için kesin konusun boyle oldu soyle oldu demek makul bence olay hakkında bilginiz varmıs gerekli düzeltmeler yapılmıs gibi gösterin ve gercekten de yapın o kişiler siteye tekrar girip bakarlar yada sistemle botmu girer bakar bilemıyorum bu durumdada avantajınız artar . tabiki sadece sitemi degerlendirmek istiyorum deyip mesaj yollamak okyanustakürek cekmeye benzer . Bu mesajı kaale dahi alacaklarını sanmıyorum . Ciddi Olun ve size ciddi yaklaşmalarını saglayın ..